close

I'm not surprised, not everything lasts
我不驚訝, 世事沒有永恆
I've broken my heart so many times
我心碎過很多次
I stopped keeping track
我停止保存軌跡
Talk myself in I talk myself out
反覆告訴自己
I get all worked up then I let myself down
我激動到讓自己失望
I tried so very hard not to lose it
我試著努力不失去它
I came up with a million excuses
我想出百萬個藉口
I thought, I thought of every possibility
我思考過每一個可能性
And I know someday that it'll all turn out
我知道某天它將都會發生
You'll make me work so we can work to work it out
你將使我努力 我們可以努力去編造
And I promise you kid that I give so much more than I get
我向你保證 我給予比我獲得更多
I just haven't met you yet
我只是尚未遇見你
I might have to wait I'll never give up
我可能需要等待 我將決不放棄
I guess it's half timing
我想這一半是時間
And the other half's luck
另一半是運氣
Wherever you are, whenever it's right
無論你在哪裡 每當時機對了
You'll come out of nowhere and into my life
你將從某處出現並進入我的生活
And I know that we can be so amazing
我知道我們可以如此驚奇
And baby your love is gonna change me
寶貝 你的愛會改變我
And now I can see every possibility
現在我可以看見每一個可能性
And somehow I know that it'll all turn out
不知何故我知道它將都會發生
You'll make me work so we can work to work it out
你將使我努力 我們可以努力去編造
And I promise you kid I give so much more than I get
我向你保證 我給予比我獲得更多
I just haven't met you yet
我只是尚未遇見你
They say all's fair in love and war
他們說所有的美好存在於愛和戰爭
But I won't need to fight it
但我不需要去爭奪它
We'll get it right and we'll be united
我們將得到它並且和諧
And I know that we can be so amazing
我知道我們可以如此驚奇
And being in your life is gonna change me
在你的生活中會改變我
And now I can see every single possibility
現在我可以看見每一個單一可能性
And someday I know it'll all turn out
某天我知道它將都會發生
And I'll work to work it out
我將努力去編造
Promise you kid I'll give more than I get, than I get .....
向你保證 我將給予比我獲得更多
Oh!You know it'll all turn out
你知道它將都會發生
And you'll make me work so we can work to work it out
你將使我努力 我們可以努力去編造
And I promise you kid to give so much more than I get
我向你保證 給予比我獲得更多
Yeah!I just haven't met you yet
我只是尚未遇見你
I just haven't met you yet
我只是尚未遇見你
Oh!Promise you kid to give so much more than I get
向你保證 給予比我獲得更多
I said love .....
我說愛情
I just haven't met you yet
我只是尚未遇見你
Love .....
愛情
I just haven't met you yet
我只是尚未遇見你

arrow
arrow
    全站熱搜

    yurikochan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()